بيوگرافي احسان کرمي همه کاره + عکس هاي همسرش
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۷۵۰۵
خبرگزاري آريا -
جديدترين عکس هاي احسان کرمي
بيوگرافي احسان کرمي + تصاوير
احسان کرمي (زادهٔ تير 1359 در تهران) مجري، بازيگر، صداپيشه و خواننده ايراني است. وي که فعاليت خود را از سال 1385 در راديو آغاز کردهاست، مدرک کارداني تشريفات دارد و دورههاي فيلمسازي نيز گذرانده است.
چکيده اي از بيوگرافي احسان کرمي:
زادروز : 20 تير 1359 تهران
محل زندگي: تهران
مليت: ايراني
تحصيلات: کارداني تشريفات
پيشه: مجري، صداپيشه
سالهاي فعاليت: 1385 تاکنون
دين: اسلام
مذهب: شيعه
فرزندان: نيکمهر
تصاوير احسان کرمي
بيوگرافي شخصي احسان کرمي:
ازدواج احسان کرمي از زبان خودش:
من در اين سالها حدود 40 شغل عوض کردم؛ يکي از شغلهاي من تور ليدر بود؛ مثلا هوس ميکردم که به اصفهان بروم و تور يک روزه به اصفهان ميبردم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
عکس همسر احسان کرمي
اگر ازدواج نميکردم ديگر نميتوانستم ازدواج کنم. ما از 19 سالگي با يکديگر آشنا شديم و به خوبي يکديگر را ميشناختيم و به نظرم دليلي براي ازدواج نکردن نداشتيم. قبل از 19 سالگي به درس و شيطنتهاي نوجوانانه ميگذرد و چيزي نيست که شما نگران آن باشيد؛ مثلا همسر من چه گذشتهاي داشته است. به قول انگليسيها «اگر آينده را ميخواهيد گذشته را کنار بگذاريد.» ولي من اينگونه نيستم و به نظرم اينها به يکديگر متصل هستند. ما در شرايط زير صفر ازدواج کرديم و پاي زندگيمان ايستاديم و آن را جمع و جور کرديم و خدا را شکر شرايطمان بد نيست و پشيمان نيستم.
احسان کرمي حدود 16 سال است که ازدواج کرده است و متاهل مي باشد. اين زوج داراي يک فرزند هم مي باشند.
عکس احسان کرمي و پسرش
احسان کرمي هيچ وقت به دنبال ثروت نيست:
هيچگاه به اينکه ثروتمند شوم فکر نکردهام و اصلاً دوست هم ندارم؛ مثلا مازراتي يا پينتهاوس داشته باشم. بيشتر دوست دارم راحت زندگي کنم.
احسان کرمي هميشه روي پاي خودم ايستاده:
خانواده متوسطي داشتم و هيچگاه کلاس نرفتم. ساز را گوشي ياد گرفتم؛ ولي اصلا روي ساز زدن ادعايي ندارم فقط در اين حد که ملودي چگونه با پيانو، گيتار، سازدهني و … ساخته ميشود، آگاهي دارم. براي آواز هم سه الي چهار جلسه سلفژ نزد آقاي کيومرث شمس آموزش ديدم. در مورد تئاتر نيز بايد بگويم که در راديو مجري و گوينده بودم و دو دوره جايزه جشنواره بينالمللي راديو را دريافت کرده بودم که نزد آقاي ميکائيل شهرستاني دوره بدن و بيان تئاتر را گذراندم.
من خود را شاگرد تئاتر شهر ميدانم و بدون اينکه به چيزي فکر کنم فقط تئاتر نگاه ميکردم و تئاتر را از آنها و در پروسه تمرين ياد گرفتم. رحمانيان و شهرستاني در حوزه تئاتر حق بسيار بزرگي بر گردن من دارند. بخش بزرگي از تئاتر به هوشمندي و نگاه متفاوت به متن و کاراکتر مربوط است و من از آقاي رحمانيان ياد گرفتم که متن و کاراکتر مفيد چيست. ميکائيل شهرستاني نيز در حوزه بيان، دقت و وسواس در انتخاب نقش حق بزرگي بر گردنم دارد. صادق عبداللهي نيز بزرگترين حق را براي معرفي من به راديو دارد او چندين ماه من را حمايت کرد و مواظب من بود که کجا باشم و با چه کساني کار کنم.
احسان کرمي و رامبد جوان در برنامه خندوانه
کار اصلي احسان کرمي:
مردم کاري را اصلي ميدانند که در آن بيشتر ديده ميشويم؛ بنابراين بيشتر من را مجري ميدانند و اگر با چنين تعريفي پيش برويم من هم مجريگري را انتخاب ميکنم؛ ولي از نظر خودم کار اصلي من کاري است که حالم با آن خوش است؛ بنابراين ممکن است يک روز خواننده باشم يا يک روز بازيگر تئاتر باشم يا يک روز مجري باشم.
فعاليتهاي هنري احسان کرمي:
راديو
وي به عنوان نويسنده، گوينده و بازيگر آيتمها در راديو فعاليت داشتهاست. از جمله شبکههاي راديويي که وي با آنها همکاري داشتهاست ميتوان به راديو ايران، صداي آشنا، راديو تهران و راديو پيام اشاره کرد. احسان کرمي در مقطعي از گويندگان برنامهٔ جمعه ايراني نيز بود.
اجرا:
کرمي تاکنون مجري بسياري از مراسمات و برنامههاي تلويزيوني بودهاست که برخي از آنها در زير آمدهاست:
- برنامه وقت خواب (برنامه اينترنتي-سايت آپارات)
- برنامه طلوع (شبکه چهار)
- برنامه زندهرود (مرکز اصفهان)
- برنامه خوشا شيراز (مرکز فارس)
- برنامه امضا (شبکه سه)
- برنامه راديو هفت (شبکه آموزش)
- چارگوش (برنامه اينترنتي)
- ويژه برنامه تحويل سال 95 شبکه دو (و اينک فردا)
- افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 94
- افتتاحيه شبکه تهران اچ دي
- خندوانه ( مجري برنامه خنداننده شو)
بازيگري:
احسان کرمي که دورههاي بدن و بيان را نزد ميکائيل شهرستاني گذرانده است، هرساله تعداد زيادي تئاتر را روي صحنه ميبرد و علاوه برآن آثار تصويري متعددي نيز ارائه کردهاست:
- دربست (به کارگرداني علي خامهپرستفرد)
- 360 درجه (به کارگرداني سام قريبيان)
- عاليجناب (به کارگرداني سام قريبيان)
- اژدهاي سرخ 1 (به کارگرداني احمد راستگو)
خوانندگي احسان کرمي
خوانندگي:
او که تاکنون چند قطعه موسيقي را منتشر کردهاست، در تابستان 95 کنسرتي را با همراهي گروه موسيقي نوشه برگزار کرد.
صداپيشگي:
احسان کرمي صداپيشهٔ شخصيت عروسکي عزيزم ببخشيد در مجموعه تلويزيوني کلاه قرمزي ميباشد. احسان کرمي به عنوان راوي مجموعه عروسکي شکرستان انتخاب شده است؛ کاري که پيش از اين توسط مرتضي احمدي در مجموعه انيميشني آن انجام ميشد.
عکس هاي اينستاگرامي احسان کرمي
احسان کرمي به همراه پدر و فرزندش
بازي احسان کرمي
تصاوير احسان کرمي به همراه همسر و دوستان قديمي اش
عکس کودکي احسان کرمي به همراه برادرش
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته
منبع: خبرگزاری آریا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
سعید بارانی خودش را برای «قاب کوچک» اینگونه معرفی میکند: از سال۷۸کارگویندگی را شروع کردم. از برنامههای شاخص میتوانم به برنامه «خانه فرهنگ» رادیو تهران، بخش شامگاهی چهارشنبههای رادیو پیام «پل مدیریت»، رادیو تهران برنامه «خانه ما»، «خانواده تهرانی»، آرم و آنونسهای شبکهها اشاره کنم.از گمگشتگی تا درک و یافتن
وی در ادامه با ارائه تعریفی از رادیو میگوید: رادیو با نگاه بیرونی و گاه با نگاهی کاملا درونی به جزئیات درونی علم فرو میرود و تلاش میکند تا گمگشتگیها را تبدیل به یافتن و درک دقیقتر کند. برخی بر این باورند که رسانه در دنیای مدرن ساحتی از اندیشه است. در این صورت، این ساحت الزامات و مبانی ویژه خود را دارد که میتوان بزرگترین ویژگی آن را تأثیرگذاری و جهتدهی دانست. گوناگونی رسانهها، گسترش هرروزه آنها و بهطور کلی جایگاه رسانهها و بهخصوص رادیو در تنویر افکار، ایجاد فضایی برای تضارب آرا و همچنین اهمیتی که رسانههای گروهی در ارتقای سطح آگاهی و تعالی فرهنگ و دانش عمومی دارند را نمیتوان نادیده گرفت.بیگمان رادیو یکی از مهمترین عوامل فرهنگی در دنیای مدرن است که بر پیچیدگی آن نیز افزوده و ساحات شناخت و معرفت را نیز غامضتر کرده است. برخی رادیو را از نشانههای پویایی، تحرک توسعه و بسط فرهنگی هر جامعهای در گسترش ساحت شناختی آن میدانند. در کل رادیو یعنی گرما، بودن، صمیمیت و درک هستی...
بارانی با بیان مهمترین ویژگی و شاخصه گوینده رادیویی میافزاید: گویندگی به مفهوم امروزی آن، واژه نسبتا جدیدی است که با پیدایش و گسترش «رادیو» ازحدود۷۰سال پیش به فرهنگ واژگان فارسی افزوده شد. در لغتنامهها و فرهنگهای گذشته گویندگی را به معنی سخنگویی، نطق، خوانندگی، قوالی، قصهگویی، سرایندگی، شاعری و...آوردهاند؛امری که درنوشتههای ادبی و متنهای کهن شعر و نثر و فرهنگ فارسیزبانان جامعه ایرانی بیش از هزار سال با همین معانی رواج داشته است. گویندگی در کاربرد حرفهای و امروزی آن، عبارت است از: فرآیند تبدیل اندیشه شفاهی یا مکتوب به کلام و سخن مفهوم و انتقال آن به مخاطب، به صورتی هنرمندانه.
اهمیت تمرین و آموزش در گویندگی
وی ادامه میدهد: امروزه گویندگی، بهویژه در دنیای ارتباطات و رسانهها، بهعنوان حرفهای جذاب مورد توجه و تحسین است و همراه با رشتههای مشابهی همچون گزارشگری، بازیگری، دوبلاژ و اجرا، توجه بخش بزرگی از مخاطبان مراکز رادیویی و تلویزیونی را به خود جلب کرده و گویندگان توانا و خوشصدا سالها بهعنوان شخصیتهایی محبوب مورد احترام و توجه مخاطبان رسانهها بودهاند. میتوان شاید و باید مهمترین ویژگی و شاخصه گویندگی در رادیو را، صدای فونیک و رادیوفونیک دانست که با شنیدنش لذت شنوای شما تحریک میشود.گوینده باسابقه رادیو تهران با بیان پیشنهادهایی به علاقهمندان حرفه گویندگی عنوان میکند: با وجود آنکه موارد متعددی مانند جنس صدا و... امری ژنتیکی و خدادادی از نکات قوت یک گوینده بهحساب میآید اما فنبیان، سبک گویندگی و چگونگی سخن گفتن یک گوینده، مهارتهایی هستند که دراثر تمرین و آموزش بهدست میآیند و تقویت میشوند. به نظر من پشتکار، تمرین وهمچنین تمرکز مهمترین مواردی هستندکه باید قبل از ورود به این حرفه مدنظرقرار بگیرند.
بارانی در پاسخ به این پرسش که چشمانداز رادیو را چطور میبینید؟ میافزاید: یکی از پیامدهای تحولات شگرف فناوری، تغییر مصادیق انواع رسانههاست، مثلا شکل ظاهری آنچه روزگاری رادیو خوانده میشد و در شکل نمایشی از آن دیده میشود، با شکل امروزین رادیو که در گوشیهای همراه و حتی یخچالها ظاهر میشود، کاملا متفاوت است. رادیو همزمان با گذر از فناوری آنالوگ و ورود به عصر دیجیتال، خود را بازتعریف کرد و با ساختاردهی مجدد خود از رسانهای که زمانی خبر و سرگرمی را صرفا به شکل صوتی منتقل میکرد، به رسانهای تبدیل شد که محتوای چندرسانهای در دسترس مخاطبان قرار میدهد. همچنین مفهوم برنامه رادیویی، محتوای رادیویی و فرمت این محتوا کاملا دگرگون شده است.
شکلگیری مفهوم جدیدی از رسانه
وی بیان میکند: پادکست، نوعی برنامهسازی رادیویی یا نوعی رادیوی امروزین است. همچنین رادیوهای تصویری یا ترکیب تصویر و متن با رادیو و اطلاعاتی که از طریق رادیو به مخاطب داده میشود، مفهوم رادیو را از رسانههای صرفا صوتی خارج کرده و میتوان اینگونه گفت که چه در فرم، چه محتوا و با ظهور رسانههای اجتماعی باعث شده که مفهوم تازهای از رسانه جمعی ــ اجتماعی شکل بگیرد که ظهور و ترکیب جدیدی از رسانههای سنتی، جمعی و رسانههای مدرن اجتماعی است. در نتیجه مفهوم دیگری را پیشبینی میکنم که اوج همگرایی فرم و محتوا خواهد بود و میتوان به آن رسانه همراه جهانی نام داد.
وی در پایان با اشاره به حقوق اساسی مخاطب میافزاید: به نظر من یکی از حقوق اساسی مخاطب آن است که همواره جایی برای مخاطب درنظر بگیریم و بگذاریم او خود محتوا را تکمیل کند. شهروندنگاری و تولید محصول، یکی ازمصادیق این اصل است که فراتر از آن در هر محصول حرفهایی توسط رسانهنگاران و حرفهایی متعلق به رسانه مطرح است که باید جای مخاطب و کاربر محفوظ باشد. تمام حقوق فقط برای ناشر یا رسانه محفوظ نیست، بلکه برای مخاطب هم محفوظ است...امیدوارم در سال پیش رو تحولی عظیم را شاهد باشیم در عرصه تولید، محتوا و سلامت روان کارمندان.